دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

گذر زمان

لحظه ها در گذرند

          و همین فرصت کوتاه زمان

                                      سهم روئیدن ماست.

تعریف مهندسی صنایع

اگه از هر چیزی بهترینشو ندارم از چیزی که دارم بهترین استفاده رو می کنم.


من یه تحقیق داشتم راجع به رشته ام (مهندسی صنایع)که به این جمله رسیدم و در واقع تمام رشته ی من در این یه جمله تعریف می شه!

سلااااااااااام

بالاخره اومدم .

 بعد از عمری تونستم یه سری به اینترنت بزنم .اخه هیچ وقت که خونه نیستم وقتی  هم که هستم وقتشو ندارم.تو دانشگاهم که از شانس خوبم هر وقت میرم تو سایت اینترنتش قطع میشه.کامپیوتر خواهرمم که انقدر وضعش خرابه فقط ۵ دقیقه روشن میمونه بعد ریست میشه .

خلاصه اینکه حالا تونستم بیام  زیاد وقت ندارم  چون باید برم  برا دانشگاه تحقیق! کنم

 

کاش

کاش در دنیا ۳ چیز وجود نداشت:

غرور٫عشق٫دروغ

ان وقت کسی از روی غرور برای عشق دروغ نمیگفت.

در دنیا هیچ چیزی کاملا خراب نیست

حتی یه ساعت از کار افتاده هم میتونه ۲ بار وقت رو نشون بده.

گاهی اونقدر نگران رسیدنم که مهمترین چیز رو از یاد می برم:

باید حرکت کنم تا برسم.

ااااااااااه ه ه ه.....

یه ساعت نوشتم همش پاک شد دیگه حالش نیست ...

تا بعد

رااااااااااااااز

راز هر انچه میخواهی به تو میدهد:شادی٫سلامتی وثروت.          

(باب پراکتر٫فیلسوف٫مولف٫مربی خصوصی)

می توانی هر چیزی دلت بخاهد داشته باشی٫هر کاری میخواهی انجام دهی یا هر انکه دلت می خواهد بشنوی.

(دکتر جوویتل عالم علوم ماوراء الطبیعه٫متخصص بازار یابی و مولف)

تذکر: البته من فکر میکنم این توی ایران صدق نکنه ٫ با این شرایط بد جوی!!!!!!!!!!!

به واسطه ی اگاهی از چگونگی کاربرد راز٫هر اتفاقی می افتد.

(جک کنفیلد مولف٫مربی زندگی و سخنران بر انگیزنده)

تذکر: منظور این یکی چی بوده من نمیدونم برید از خودش بپرسید!!!!!!

 

تولد تولد تولدم مبارک

سلام سلام

خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟

یک خبر خوب: امروز تولدمه(هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا)

تولد تولد تولدم مبارک          مبارک مبارک تولدم مبارک 

تولدمممممممممممممممم مبارکککککککککککککککک

تو صف وایستین،به همتون کیک میدم

نه اول کادوهاتون،چی؟  نیاوردی بدو برو بیار که الان کیک تموم میشه

بدو ،جمعیت زیاده

افرین،حالا خوب شد ،خجالتم ندین دیگه

                           

خب دست بزنین بی ذوق ها،مثلن یه سال بزرگتر شدمااا!!!!!!!

و حالا،حالا چی؟  اون چیه؟

کیک تولدم

خب حالا واسه گرم شدن مجلسمون بذارین یکمی خودمو تکون بدم

حالا بیایکم اینور،یکم اونور

۴تا حرکتم که بیشتر بلد نیستم،خب واسه اینکه دلم نشکنه برام دست بزنین

هوراااااااااااااااااااااا دست دست دست اووووووووووووووووه ااااااااااااااااااااااا اییییییییییییییییی

خب دیگه الان همسایه ها میان میندازنمون بیرون