دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

سال نو میلادی

به همه ی دوستان عزیز مسیحیم

مخصوصا آراز جون

سال نو میلادی رو تبریک می گم.

happy-new-year05.jpg

دانستنیها

۳.درباره ی مدیران

  • مدیران موفق استفاده از فناوری را صحه می گذارند.
  • مدیران محافظه کار از ابزار های قدیمی استفاده میکنند.
  • وظیفه ی مدیران این نیست که شرکت را در وضعیتی که هست ببینند٬بلکه باید ان را در وضعیتی که باید باشد ببینند.
  • مدیران صمیمی مشتریان را مشعوف می کنند.
  • مدیران تسو خود را از مشتریان پنهان می کنند.
  • مدیران سازمان نیافته خود را در پیچ وخم ها گم میکنند.
  • مدیران پیشرو همیشه راه های جدیدی را برای انجام کار جستجو می کنند.
  • مدیران آینده نگر به خوبی برنامه ریزی نموده و امور مربوط به یادگیری ٬رشد٬مسائل مالی٬مشتری مداری و کیفیت جامع را مورد بررسی قرار می دهند.

مدیر جدید

مدیر قدیم

ای پادشه سلسله ی عشق کجایی
در تاب و تب لطف توام تا که بیایی

دستان شبم موی سحر بافته شاید
پیچیدگی راز، به یک حرف گشایی

چشمم شده آیینه ی مهتاب و ستاره
دستان تو بخشیده بر این دیده غنایی

در گسترهء بیکسی ام جز تو کسی نیست
از عشق تو امید کند نشو و نمایی

بنیان دلم محکم از اینست که با عشق
چون کوه شوم ثابت و سرسخت بنایی...

رفته اى اینک ، اما آیا
باز مى گردى ؟!
چه تمناى محالى دارم !!!
خنده ام مى گیرد ...
گاه مى اندیشم ، آن زمان که خبر مرگ مرا از کسى مى شنوى ...
با چه حسى خواهى گفت ، عجب ! عاقبت مرد ؟! ...
افسوس !
کاشکى مى دیدم !
من به خود مى گویم :
      چه کسى باور کرد ، جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد ...
 

زیبایى دنیا را
تنها آن لحظه که به چشمان تو نگریستم دریافتم ؛
و از آن پس هیچ لحظه اى از عمرم بدون اندیشه تو سپرى نشد .
اگر عمر من تنها یک شب باشد ،
آرزو دارم همان یک شب را با تو بگذرانم .
عزیز من !
  این دنیا تنها هنگامى زیباست ، که در کنار تو باشم ...
 

دانستنیها

2.مهمترین اصول مدیریت

  • تسیم کار
  • اختیار و مسولیت
  • انضباط
  • وحدت فرماندهی وحدت هدایت
  • تقدم منافع عمومی بر منافع فردی
  • پرداخت حقوق و دستمزد مناسب
  • تمرکز
  • سلسله مراتب
  • نظم
  • عدالت و انصاف
  • ثبات وضع خمتی
  • خلاقیت و ابتکار
  • روحیه همکاری دسته جمعی و تیمی
  • کنترل و نظارت
  • نگرش سیستمی
  • تعهد
  • وجدان کاری

دویتان عزیزم از من خواستند راجع به همه ی مهندسی ها بنویسم من هم سعی خودم رو میکنم  که تو پست های بعدی راجع به بقیه ی مهندسی ها مخصوصا خود مهندسی هم پست بذارم.

 


آخرین جمله ی یک ریاضیدان:

و اکنون به صفر همگرا می شوم

                                          البته اگر فضا گسسته نباشد!