دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دانستنیها

۵.سیستم(system)

  • مجموعه یا گروهی از اشیای مرتبط یا غیر مرتبط ٬ به نحوی که یک واحد پیچیده را تشکیل دهد.ترکیب کلی اجزا که بر حسب طرح یا برنامه ای نظم یافته باشد.
  • مجموعه ی منظم و قابل درکی از حقایق٬اصول٬نظریه ها و امثال آنها در زمینه ی خاصی از دانش یا اندیشه.
  • مجموعه ای از عناصر ٬اجزا و پدیده هایی که با یکدیگر رابطه ی متقابلی داشته ٬یک هیئت یا منظومه ی واحدی را تشکیل می دهند و هر نوع تغیری در یکی از اجزا بقیه ی عناصر و اجزا را تحت تاثیر قرار می دهد. 

نزدیکتر از من به من

در قفس گم شده احساس پریدن

شاید

آسمان تشنه پرهای کبوتر باشد

اندکی مکث بپاشید به فریاد سکوت

ضربان نفس چلچله پژمرده

مراقب باشیم

نسخه گنج رهایی ننویسد کرکس

خبر آورده کلاغی که:

سیاهی زیباست!

و قناری

نقطه ی وسوسه ی انسانهاست!

"جغد" اندرز دهد نسل چکاوکها را

که غزل را به عزا بفروشند

روبهی خطبه ی بیچارگی انسان را

چه وقیحانه تلفظ میکرد

فکر میکرد که سر منشاء نیکی  ها اوست

و وقیحانه تصور میکرد

که بلاواسطه نزدیکتر از من به من است!

استاد عاکف

به ستارگان چشم بدوزیم اما از له شدن گل های زیر پایمان نیز غافل نگدیم.

آنتوان چخوف

اعتماد به نفس دو سوم موفقیت است.

همواره در کارها برای کمک به همکاران وکارکنان زیر مجموعه ی خود پیش قدم شوید.

اگر سخن گفتن سیم باشد خاموشی زر است.

ضرب المثل فارسی

هیچ تیمی قادر نیست با مهارت های یک نفر رشد کند.

آنا ریپن

با احساس مدیریت بر دیگران فرمان برانیم ولی از عشق جدا نباشیم

دانستنیها

۴.وظایف یک مدیر

  • دید گاهی روشن و شفاف داشتن.
  • بر رضایت و وفاداری مشتری تمرکز داشتن.
  • سرمایه ی انسانی را به خوبی اداره کردن.
  • نظامی کار امد ٬موثر و واقع بینانه داشتن.
  • در فناوری روز سرمایه گذاری کردن.
  • از تحلیل  داده ها و اطلاعات برای تصمیم گیری استفاده کردن.
  • تلاش و کوشش برای بهبود مستمر داشتن.
  • در سطح عمل قرار گرفتن و از گفتار صرف دوری کردن.
  • به وضعیت موجود بسنده نکردن و با هدفمندی به وضعیت مطلوب دست یافتن.
  • شکست را پایان راه ندانستن.
  • خلاق بودن و در هر زمان ایده های نو را تقویت و حمایت کردن.

عجله کن!

فرصت ها چون باد در گذرند.(امام علی ع)

اگر امروز با برنامه ریزی اغاز کنید٬اینده از ان شماست٫در صعود به قله نیز باید به همین طریق عمل نمود.

یک درس

پرواز رو به خاطر بسپار٬پرنده می میره!


 

شتاب خاطره قلبم را ؛ دنیایم را ؛ هستی ام را آنقدر ورق زد تااز من حتی «من» هم نماند.
یک افق آنسو تر می خواهم برای طلوع.

شهادت امام حسین و یارانش را

به همه ی دل دیدگان

تسلیت عرض می کنم


اینم یه سری تصاویر مستهجن عاشورایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا واقعا این کار ثواب دارد؟؟؟؟و آیا امام حسین راضی به این کار است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظراتتون رو برام بذارید