دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

ایران

اینم چند تا عکس دیدنی و جالب و نوستالژیک: 

DSC_2076.jpg 

 

DSC_1944.jpg 

 

DSC_1879.jpg 

 

DSC_2080.jpg 

 

DSC_2416.jpg 

 

DSC_1820.jpg 

 

DSC_1845.jpg 

 

DSC_1776r.jpg 

 

DSC_2347.jpg 

 

DSC_1604.jpg 

 

DSC_1683.jpg 

 

DSC_2003.jpg 

 

DSC_1755.jpg 

 

DSC_1635.jpg 

 

DSC_2359.jpg 

 

ببخشید که حجمش زیلده و سخت صفحه بالا میاد ولی نتونستم ازشون بگذرم!

زنان بی پناه

زن عشق می کارد و کینه درو می کند ...
می تواند تنها یک همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی ...
برای ازدواجش در هر سنی اجازه ولی لازم است و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار می توانی ازدواج کنی ...
او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی ...
او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی ...
او درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد ...
او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ...
او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر؟!!!
و هر روز او متولد میشود؛ عاشق می شود؛ مادر می شود؛ پیر می شود و می میرد ...
و قرن هاست که او عشق می ورزد!

برای دوستانی که میخوان تو کنکور ارشد صنایع شرکت کنن فایل زیر رو پیشنهاد میکنم .این فایل منابع کارشناسی ارشده. 

http://www.persianupload.com/817251 

  

 

 

the-good-study-guide1 

سلام

سلام 

خیلی وقته آپ نکردم 

نه وقتشو دارم نه حالشو با این سرعت های مورچه ای هم که اعصاب آدم خرد می شه بنابر این تا اطلاع ثانوی آپ نمی کنم! 

 

برگرفته شده از وبلاگ خرماهی  http://www.kharmahi.com/ 

افسردگی - فیزیوتراپیست وحید صادقی هشجین