دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

مامان شدم...!!!

سلام بلاخره مامان شدم با یه عالمه بچه های گوگولی مگولی 

نه نینی نیست شوکه نشین...!!!!!! 

الان ۹ تا بچه دارم که خودم به دنیاشون آوردم و خودمم دارم بزرگشون می کنم....!!!! 

 

اینم عکساشون....: 

 

 

 

 

  

 

 

این جیگر هم دیشب به دنیا اومده: 

 

 

 

اینم لحظه ی تولدش: 

 

 

 

خیلی شیرین و دوست داشتنین 

ببین بچه ی خود آدم چه مزه ای داره...!!!!

تفاوت زنان در آمریکا٬ ایران٬ عربستان

۱-اگر یک زن سیگار بکشد:
در امریکا به او می گویند: زنیکه سیگاری
در ایران به او می گویند: زنیکه معتاد فاحشه‌ی خیابانی لجن!
و در عربستان او را سنگسار می کنند!

2-اگر یک زن برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کند:
در امریکا به او می گویند: فمنیست
در ایران به او می گویند: تهمینه میلانی
و در عربستان او را سنگسار می کنند!

3-اگر یک زن مورد تجاوز قرار بگیرد:
در امریکا او را به آسایشگاه روانی می‌برند تا او را به زندگی اجتماعی باز گردانند.
در ایران او را به آسایشگاه روانی می‌برند و او در آنجا خودکشی می‌کند!
و در عربستان او را سنگسار می‌کنند!

4-اگر جسد زنی در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:
در امریکا: احتمالاً او یک زن خیابانی و بی‌خانمان بوده.
در ایران: احتمالاً شوهر غیرتی‌اش او را کشته
در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!

5-زنان:
در امریکا اجازه دارند در پزشکی، حقوق، مهندسی و... تحصیل نمایند.
در ایران اجازه دارند در پزشکی، حقوق، مهندسی و... به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند.
در عربستان اجازه دارند از بین بی‌سوادی و سنگسار یکی را برگزینند!

6-...
در امریکا: مادر و پدر مسئول نگهداری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان هستند.
در ایران: مادر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان است.
در عربستان: فرقی نمی‌کند که مادر مسئول چیست؟ چون در هر صورت سنگسار می‌گردد.

7- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود:
در امریکا: درخواست طلاق می‌دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد (زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: دو هفته)
در ایران: در خواست طلاق می‌دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد، می‌تواند از همسرش جدا گردد (زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: 14 الی 15 سال!)
در عربستان: درخواست طلاق می‌دهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند.

8-یک دختر 18 ساله:
در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد.
در ایران تنها برای دستشویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد!
در عربستان اصولاً هیچ اجازه‌ای ندارد!

9-تبریک میگم شما پدر شدید. بچتون یه دختره...
در امریکا:
Oh God Thanks
در ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!
در عربستان: نعم؟ البنت؟ لا لا لا! أنا بدبخت! سنک‌سار یا زنده فی القبر هذه الدختر!

10-زنی به شوهرش خیانت کرد....
در امریکا: طلاق...
در ایران: فحش، کتک، اسید، چاقو، قتل ناموسی...
در عربستان: به دلیل دلخراش بودن صحنه‌ها از بیان آن عاجزیم

دوستان صنایعی

سلام یه چند تا سایت براتون می ذارم مخصوص پایان ترم و امتحان و کنکوره 

برید حالشو ببرید 

www.abkazemi.blogfa.com 

www.iingroups.com 

www.scopus.com 

www.sciencedirect.com 

www.indmanager.persianblog.com 

  

البته مقاله و برنامه های کاربردی هم داره به درد من که خیلی خورد.

ماجرای .... بدبینی و کنجکاوی خانواده شوهر

خداوندا ، خدایا ، بار الها                          پریشب رفته بودم پیش آنها

همان ها که مرا دیوانه کردند                    همان ها که همیشه سرد سردند

کنار همسر خوبم نشستم                      کمی خندیدم و گفتم که هستم!

چو دیدم هیچ کس من را نبیند                 کسی گل های لبخندم نچیند

منم پر رو شدم ، در موقع شام                 نرفتم که بیارم کوزه و جام

همش مادرشوهر دولاّ  و دولاّ                    میاورد ظرف و بشقاب رو واسه ما

خلاصه شام رو خوردیم و شدیم سیر          دریغا یک نفر ، داغون و درگیر

تا رفتم دست نازم رو بشویم                     دیدم مادر می گه :چیزی  بگویم؟

درون گوش همسر پچ و پچ بود                   منم رفتم سراغ همسرم زود

به او گفتم:" اگر حرفی ست پنهان             منم می رم بالا صحبت کن آسان

که شاید مادرت خواهد که با تو                  بخندد و بگوید قصه با تو

ولی در پیش من او شرم دارد                    برم جانم ؟ بگو زودی میاید..."

به من گفت :" نه عزیزم یک سوالی             فقط از من بپرسید او مجالی"

ز من پرسید :" کی بچه میاری ؟               نوه می خوام عزیزم وقت نداری؟" 

 

 

البته این شعر خودم نیست! گرچه ما هم کم از این نداریم!!!!!!! 

خوشم اومد گذاشتم.