دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

مسابقه

ابتدا تصاویر پایین را ببینید و بعد به سوالات پاسخ بدهید. برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی، روی آنها کلیک کنید. 



سوال: اولین واژه ای که بعد از دیدن تصاویر بالا بر زبان شما جاری می شود چیست؟

الف- مناظره

ب- ناموس

ج- غیرت

د- چیز

سوال: اولین چیزی که با دیدن تصاویر بالا به ذهن شما می آید، چیست؟

الف- گرایش دختران جوان به آرایش

ب- کیفیت پایین مواد آرایشی داخلی

ج- کیفیت بالای مواد آرایشی خارجی

د- لزوم حذف تعرفه واردات مواد آرایشی بهداشتی

ه- لزوم آموزش آرایشگری در برنامه خانواده تلویزیون

سوال: اولین رنگی که با دیدن این تصاویر در ذهن شما مجسم می شود، کدام است؟

الف- سفید

ب- سیاه

ج- سبز

د- هفت رنگ

سوال:با دیدن تصاویر بالا، یاد کدام هنر می افتید؟

الف- هنر عکاسی

ب- هنر آرایشگری

ج- هنر بازیگری

د – هنر گریم

سوال: اولین ضرب المثلی که بعد از دیدن تصاویر بالا یادتان می آید؟

الف- دود از کنده بلند میشه

ب- آرزو بر جوانان عیب نیست

ج- نه به آن شوری شور، نه به این بی نمکی

د- سر پیری و معرکه گیری

ه- آدم رو سگ بگیره، جو نگیره

سوال: با دیدن تصاویر بالا، یاد کدام فیلم سینمایی می افتید؟

الف- دختر لر

ب- غرور و تعصب

ج – برباد رفته

د- توهم

ه- مورد عجیب بنجامین باتن

و- دختری با کفش های کتانی

ز-  من ترانه 15 سال دارم

سوال: اولین کارتونی که با دیدن تصاویر بالا یادتان می آید؟

الف- سفید برفی

ب- سیندرلا

ج- زیبای خفته

د- آلیس در سرزمین عجایب

ه- پینوکیو

و- شرک

اولین چیزی که با دیدن تصاویر بالا آرزو می کنید؟

الف- ای کاش من هم یک سفید پوست بودم

ب- ای کاش من هم یک روشنفکر بودم

ج- ای کاش من هم داماد لرستان بودم

د- ای کاش من هم عروس آذربایجان بودم

سوال: اولین شعری که با دیدن تصاویر بالا بر زبانتان جاری می شود؟

الف- هر چند گرد پیری بر رخ نشست ما را / مشغول خاک‌بازی است دل برقرار طفلی

ب- چهره را از عشق خوبان ارغوانی کرده‌ایم / شوخ چشمی بین که در پیری جوانی کرده‌ایم

ج- بر چهره ی من آنچه سفیدی کند نه مو است / گردی است مانده بر رخم از رهگذار عمر

د- گرفتم سال را پنهان کنی، با مو چه می سازی؟ / گرفتم موی را کردی سیه، با رو چه می سازی؟

عید شما مبارک

هر سال که ما بزرگتر میشویم
ادعای بزرگ بودن میکنیم
و این ادعا باعث میشه خیلی چیزا رو نبینیم
یادش بخیر دوران کودکی
به خاطر خرید عید تا چند شب خواب نمیرفتیم
تازه بعد از سیزده بدر که میرفتیم مدرسه همه لباسامون رو نشون هم دیگه میدادیم
وقتی که عیدی هامون رو جمع میکردیم بابا از ما میگرفت که ببره بانک بذاره ولی آخرش نفهمیدیم این بانک کجا هست  
 
 
 
نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی که بسی گل بدمد باز تو در گل باشی