دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

سخنانی ارزنده و آموزنده از استاد دکتر علی شریعتی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
نان

دموکراسی می گوید: رفیق، حرفت را خودت بزن،
نانت را من می خورم.

مارکسیسم می گوید: رفیق، نانت را خودت بخور،
حرفت را من می زنم.

فاشیسم می گوید: رفیق، نانت را من می خورم،
حرفت را هم من می زنم
و تو فقط برای من کف بزن ...

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور،
حرفت را هم خودت بزن
و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی.

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده
و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم،
اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن!

ـ تمنای طلوع . . . .

از غم ثانیه ها دلگیرم

با تب بی کسی ام می میرم

شب ها را به تماشای خیال

خلوت از دامن ماه می گیرم

صبح ها از پی هم می گذرند

لحظه ها از غم من بی خبرند

شور خنده نیز مرا از یاد برد

قاصدک های دلم دربه درند

فصل تنهایی و بی یاوریم نزدیک است

کوچه ی سادگیم سرد و کمی باریک است

جز قلم دفتر و قاب چیزی نماندست دگر

قصر محزون دلم وای عجب تاریک است

صادقانه چشم به الطاف زمان می دوزم

سالهاییست که شد حادثه ی هر روزم

همچنان می گذرند و من منتظرم

عاقبت نیز در تمنای طلوع میسوزم . . .

نی نی

شما برای دیدن عکس فرزند آیندتون به این آدرس:


برین و مشخصاتتون رو بنویسین و عکس فرزند آیندتونو ببینین. http://www.byebe.com/en
اگه خوشگل و سالم بود منو دعا کنید اما اگه نبود خب تقصیر من چیه به مامان باباش رفته دیگه...!!! 
 
 
 
بچه ما که الحمد لله ساله فقط یه خورده بد عنقه...!!!