دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

عکس

 

 

 

  

امیدوارم همسرم عکس یکی مونده به آخرو نبینه.... 

 

ادامه ی عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

امیدوارم اینو همسر عزیزم نبینه چون حتما دلش میخواد این آزمایشو با اتوی عزیز من انجام بده مخصوصا که اتوی ما تفلون هم هست!!!!! 

 

اما این عکسو حتما ببینه....... 

نظرات 2 + ارسال نظر
موناجات جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://2zmona.blogfa.com

عزیزم شوهرت بیکار نیست بشینه وبلاگتو ببینه
نگران نباش
اتوتم خراب شد نگران نباش
ابجی مونا مگه مرده اتوی من مال تو

خودم دو تا اتو داااارم دلت آب!!!
شوهرم هم یه وقتایی سر می زنه

سعیده یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.srvn.blogsky.com

سلام
ببینم اصلا شوهر جونت میدونه که تو وبلاگم داری؟؟؟؟؟؟
اشکال نداره خودم این عکسرو بهش نشون میدم!!!!!!!!!!!!!!! :)

چرا آدرس وبلاگ خودمو نوشتی؟؟؟؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد