دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

نظر سنجی

چرا بعضی از افرادی که مخالف حکومت اسلامین سخت پایبند موازین دین اسلام هستن ، مثل چادر؟ 

یعنی چه مشکلی با اسلامی بودن حکومت دارن؟ حکومت اسلامی که به نفعشونه!!!! 

 

 

  

پ.ن.1: لطفا نظراتتونو به من بگین خیلی وقتتونو نمی گیره!  

پ.ن.2:البته من خودم حکومت آزاد ( از نظر دینی) رو ترجیح می دم! 

  

پ.ن.3: متن به علت وجود ابهام اصلاح شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
موچه کوچولو شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

چون دیدگاهشون با دیدگاه شما فرق داره
با یه قشر خاص طرف نیستین ها، اون ها هم ایرانیان
با این تفاوت که به حجاب باستانی ایرانی رو به عنوان حجاب اسلامی و شرعیشون قبول کردن، همین

عزیزم چرا موضع می گیری من که نگفتم طرفدار چه قشری ام!!!!
من می گم چرا با این که به موارد اسلامی پایبندن حکومت اسلامی نمی خوان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد