دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دلم گرفته

دلم گرفته از مناره هایی که حتی به اندازه فانوسهای دریایی کارایی نجات ندارند،از آنان که تاسوعا وعاشورا را تنها درتقویم جستجومی کنند
و کربلاوکوفه وشام را تنها درنقشه! از آنان که از آب زلال آب می خورند و از آب گل آلود نان. ... :_(((((

فرید صلواتی

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام

با تبریک سال نو به شما.امیدوارم این سال زندگی وهمه چیز نو باشد برای شما.
از همراهی و تبادل نظر با شما خوشحال میشم خواستی بگو لینک هم میکنیم.

پانی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
حرفه دلم:همه میگن لطافت بارون"ولی من میگم عشق بازی اسمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد