دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

زندگی

زندگی نیست مگر درک برابر از هم
زندگی شاخه ی بیدیست که با سایه هدف میبخشد
زندگی رد قدمهای کبوتر در باغ
یا چناریست که لک لک روزی
طرح برپایی یک لانه بر آن می ریزد
زندگی شاید هم
قدمی پیشتر از ما برود
ما بکوشیم که در رایحه اش
خویشتن خویش شناور سازیم
زندگی فاصله ای هیچ ندارد با ما
یک قدم برداریم
و به آغوش فراخ
با تمامیت این واژه صمیمی باشیم
نظرات 2 + ارسال نظر
عاکف جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 04:29 ق.ظ http://www.roodkhooneh.blogfa.com

گرانمایه مهدیه درود
خیلی خوشحالم که از شعرهایم خوشتان آمده است و ممنونم که از آن در وبلاگ خود استفاده کرده اید یک پیشنهاد خیرخواهانه دارم و آن اینکه اگر از آثار دیگر دوستان استفاده میکنید برای اینکه خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید نام صاحب اثر را قید کنید البته اینو من قطعا بخاطر شعرهای خودم نمیگم شاید تجربه ی بیشتر من را وادار به این پیشنهاد کردچون اگر صاحب اثر را ذکر کنید نوعی تشویق هم برای وی خواهد بود که در آنصورت از شما قدردان هم میشود با تمام تفاسیر راجع به شعرهای من شما اختیار دارید.
کامیاب باشید
عاکف

از توجهتان سپاسگذارم و سعی میکنم از این به بعد بر توصیه ی شما جامه ی عمل بپوشانم

NanoDL.ir یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://nanodl.ir/

آپلود سنتر عکس نانو دی ال
آیا شک دارید عکس های خود را کجا آپلود کنید؟
آپلود عکس با لینک مستقیم
نانو دی ال را به عنوان آپلود سنتر عکس خود انتخاب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد