دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

من از مردن نمی ترسم

من از مردن نمی ترسم                    هراس از زندگی دارم 

که هر روزش مثه دیروز                     از این تکرار بیزارم 

من از مردن نمی ترسم                   که هر چی باشه یکباره 

هراس از زندگی دارم                      که دردش پر ز تکراره 

 

اگه زندگی همینه                           آره من عاشق مرگم 

می خوام از شاخه بیفته                 دونه ی آخر برگم 

زنذگی مثل یه داسه                      آدما مثل درختن 

ظریفاشون زود می میرن                دیرتر اونا که سختن 

 

این دیگه دست آدم نیست             زورکی میاد به دنیا 

به خودش میاد می بینه                افتاده تو قعر دریا 

کسی از ما نمی پرسه                 دنیا اومدن به زوره 

یکی سالمه یکی نه                     یکی افلیج؛یکی کوره 

به خودش میاد یه وقت که             واسه برگشت خیلی دیره 

می کنه جون روزی صد بار            روزی صد دفعه می میره  

تولدم مبارک

تولد تولد تولدم مبارک!!!!!

یه سال دیگه بزرگتر شدم !

ای کاش عقلم هم زیاد میشد!!!!!!

اینم از کیک تولدم ... بفرمائید

تولد تولد تولدم مبارک!!!!!

یه سال دیگه بزرگتر شدم !

ای کاش عقلم هم زیاد میشد!!!!!!