دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

سوسک های جاسوس

فارس: پژوهشگران آمریکایی، یک ریزپردازنده الکترونیکی در اندام سوسک‌ها کار گذاشته‌اند که با استفاده از آن می‌توان این حشره‌های ریزپا را از راه دور هدایت کرد.
پژوهشگران آمریکایی راهی متفاوت برای استفاده از سوسک‌ها یافته‌اند.آنان یک ریزپردازنده الکترونیکی در اندام سوسک‌ها کار گذاشته‌اند که با استفاده از آن می‌توان این حشره‌های ریزپا را از راه دور هدایت کرد.
یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه "کالیفرنیا " آزمایش سوسکی را آغاز کرده که می‌توان آن ‌را از راه دور هدایت کرد.
این حشره که "سوسک سایبر " نامیده شده، به فرمان هدایت‌کننده پرواز می‌کند به زمین می‌نشیند و یا به چپ و راست می‌پیچد.
برپایه این خبر، از این سوسک می‌توان برای تعقیب و مراقبت یا در عملیات کمک و نجات استفاده کرد.
سامانه هدایت حشره از یک ریزپردازنده استاندارد، گیرنده معمولی و باتری تشکیل شده است که همگی روی پلاتینی نصب شده‌اند.
این تراشه درون اندام حشره کار گذاشته می‌شود و شش الکترود از آن به بال‌ها و قسمت‌هایی از مغز که مسئول دیدن هستند متصل می‌شود.
"سوسک سایبر " در نمایشگاهی تخصصی در ایتالیا معرفی شده است.

تنهایی و مرگ

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگرنمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم

وچه سخت است

تنها متولد شدن                           

مثل تنها زندگی کردن است                  

مثل تنها مردن است    

                                                                                            دکتر علی شریعتی

کلید هر قفل

پیامبری از کنار خانه ی ما رد شد  

ما هزار در بسته داشتیم 

و هزار قفل بی کلید  

پیامبری کلیدی برای ما آورد 

اما نام او را که بردیم 

قفل هابی رخصت کلید باز شدند 

کاش می دانستیم 

هر روز پیامبری ازکنار خانه یمان رد می شود.