دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

عرو۳۰

ببخشید که ۲ ۷ته ست که به وبم سر نزدم اخه عرو۳۰ م  بیده

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جادوگر شهر بز پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.azi-nazi.blogfa.com

عرو30 ت مبارک جیگــــــــــــر....

کودوم بخت برگشته ای رو بدبخت کردی حالا....؟؟
خدا به دادش برسه با تو.......
نفله نکنی جوووون مردمو گناه داره طفلی.....

نه جیگر از خداش باشه که من زنش شدم .به برادر مگس هم سلام برسون :-)

گیلاس(منظ) جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام سلام سلام...
یه توپی تفنگی صدایی چیزی در میکردی زودتر بیام سر بزنم!!
خیلی خوشحالم که میخوای بنویسی... خاطرات با هم بودنتون رو بنویس!! خودم خواننده درجه ۱ میشم!
باز هم بابت عروسی تبریک...
بابت دانشگاه هم تبریک!
این لوگو که گذاشتی خودتون ۲ تا هستین؟!!!!! این آقای همسر شما چه خوش تیپ بود ما تا حالا کفشش نکرده بودیم!!!
لینکت میکنم..
شاد باشی

سلام خانوم
ممنون از لطفت باز هم ممنون من هم به تو تبریک میگم.
عزیزم مسایل خصوصی رو که نمیارن تو وب ولی سعی میکنم یه چیزاییشو بنویسم.
وا۳ کفش شوار جون منم چشم بصیرت لازم بوده که متاسفانه شما ۱۹ سال نداشتی البته تقصیر تو نیست تقصیر درس و مدر۳ست حالا که فراغ بال پیدا کردی دیدی من زود تر چشمم باز شده :-)
شوهر من از بچگیش خوشتیپ بوده

زهرا.د شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام مهدیه خانوم........مبارکه...از منظ جونم تعریف شمارو زیاد شنیدم

منظ لطف داره .از شما هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد