دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

ارامش

من برای دیدن چهره ام به اب رونده نگاه نمیکنم

به اب ایستاده رو میکنم چون تنها اونی که خود ارامه میتونه

ارامش رو به دیگران برسونه.

مثه همسر عزیز من 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 03:12 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

تو هم که داری به جمع شبکاران وبلاگ نویس اضافه میشی!!!!!!!!
یادمه یه روزی گفتی آدم متاهل باید شب به کارای خصوصی اش برسه نه کارای خصوصی!!!!!!!
حالا چی میشد منو خبر میکردی که آپ کردی~!!!!!!!!!!
ولی خودم اومدم! دیدی!!!
منم آپم
راستی این اسم لینک منو درست کن که هر وقت میام اینجا انقدر حرص نخورم!
مهدیه امشب یه عروسی بودیم فرمانیه... جات خالی.... کلی تعریف کردن داره... بعدا برات میگ.. ولی عروس دومادی بودنا!!

چه کنم دیگه من هر چند شب یه بار میام دیگه هر شب که ادم کار خصوصی نداره!!!!

از این به بعد خبرت میکنم!!!!
خیلی وقته درستش کردم یه سر بزن!!!!
قبلیه خیلی بد بود!!!!!!
یادت نره عروسیو تعریف کنیا!!!!!

زهرا سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.thornbird89.blofga.com

سلام خانومی
لینکت کردم
می‌گم لطفا اینجا دیگه پاچه خواری امیرت رو نکن
به من هم سر بزن(لطفا نظرهای خوب بده)
موفق باشی

باشه سعی خودمو میکنم. محض اطلاعت امیر خبر نداره که من اپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد