دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

مشورت

سلام دلداران عزیز

میدونین چیه؟

چند روزه که خیلی فکرم مشغوله.میپرسین چرا؟ خوب به خاطر یه دوست یعنی حرفای یه دوست.

اون داشت برام از محل کارش و همکاراش برام میگفت.

اون میگفت اونجا یه همکار داره که هیچ کاری رو درست انجام نمیده و از یک ماه گذشته تقریبا هیچ کاری نکرده یعنی همش مسافرت بوده و وقتی از مسافرت اومده دوباره رفته مسافرت و وقتی اومده مریض شده و یه هفته نیومده سر کار !!! بعد از اینم یه کار که قرار شده انجام بده اشتباه انجام داده!!!!!

خوب این خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!

دوستمو هر وقت که میبینیش عصبانیه.یعنی ادم  عصبی ای نیست ولی از دست همکارش عصبانی میشه و هر روز هم با هم دعوا میکنن ولی خوب چاره ای نداره باید بسوزه و بسازه !!!!!!!!!

دوستم میگفت چند روز پیش همکارش بهش پیامک داده ٫شاکی٫ که تو همه ی کارای منو به دید منفی نگاه میکنی و همش با من دعوا میکنی.

منم اولش فکر کردم این هم میتونه باشه و ادم نباید یه طرفه به قاضی بره ولی با شناختی که از همکار دوستم داشتم حرفای اونو تائید میکردم.

اخه این همکارش دبیرستانو به زور تموم کرده اصلا شاید تمومم نکرده باشه و خلاصه من تا حالا هیچ کار مفیدی ازش ندیدم که انجام بده.

دوستم میگفت:من از دست همکارم رنج میکشم  ولی نمیتونم کاریش بکنم.اون به هیچ وجه اصلاح پذیر نیست تا حالا راه های مختلفی رو امتحان کردم ولی اون گوشش بدهکار نیست که نیست.حتی وقتی بهش میگی باید چیکار کنی که درست بشه با غد بازی حرف گوش نمیده و میخواد حرف حرف خودش باشه.

حتی وقتی هم که قبول میکنه که اشتباه کرده و عذر خواهی میکنه و میگه که:من از این به بعد تمام سعی خودمو میکنم که کار ها رو درست انجام بدم فایده نداره و باز همون اش و همون کاسه ست

 ودوست منم از دست همکارش مثه سیر و سرکه میجوشه و حتی دچار بیماری فشار خون شده

و با این که اسمشه دو نفرن که کار میکنن دوست من مجبور همه کار ها رو تنهایی انجام بده و هیچ کمکی نداره و خوب خسته هم میشه و حتی خیلی وقتا خرابکاری های دوستشو هم باید درست کنه. 

دوستم از من راه حل خواست که چطور میتونه با همکارش کنار بیاد تا بتونه باهاش کار کنه

من هم اول به این نتیجه رسیدم که شاید اگه مدتی بهش بی محلی کنه درست بشه و سر عقل بیاد ولی بعد مردد شدم و حلا نمیدونم چطوری میتونم به دوستم کمک کنم .

خوب نظر شما چیه؟

لطفا به من کمک کنین 

ازتون ممنون

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سروناز معمار منتظری شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://havayebarani.blogsky.com/

سلام

من که می گم این دوست شما یکم زیاد گیر میده ها!
شاید یه جورایی بدبینیه!
بگید بره جلو آینه بخنده ۲برابر بشه شادیهاش تا دیگه عصبانی نشه...
میدونی....(الان مثلا خندیدم)

گیلاس(منظ) شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام ! خانم فعال!!!!
دیشب میخواستم رو درتون بنویسم اومدیم نبودیم ولی بابام نذاشت!!!
به به!!! تغییر دکوراسین دادین خوشکل مشکل کردین!! خبریه؟؟؟؟
از شواهد موجود مشخص است این همکار خان دوست شما ٬پسر هستن! و چون ۲تایی فقط فقط با هم کار میکنن پس مطمئنم( نمیدونم از کجا ولی حاظرم ریش گرو بذارم یا هر شرطی بگی ببندم بابتش که این حسم درسته!) که دوست شما هم پسره!!!
حالا تو خجالت نمیکشی ؟!!!!!!!!!!!!!!!! آدم میاد راست راست از این حرفا میزنه؟؟؟!!! تو نمیگی یه وقت یه آشنایی چیزی از اینجا اگه رد بشه و تو رو بشناسونه خدایی نکرده چقدر برات بد میشه؟؟!!! نه حسن ! این کارا خطرناکه حسن!!
حالا مطمئنی اون فقط دوستته؟؟!!
حالا به هر حال هر چیزی که میخواد باشه! اصلا به من چه! من هیچ مشاوره ای در این زمینه نمیتونم بدم!! جز اینکه تا دیر تر نشده از هم جدا بشن!! الان هم بتونن کنار بیان چند سال دیگه با همچین آدمی به مشکل بر میخوره.. بعد اون موقع دیگه گیسی نمونده که گیس و گیس کشی کنن! افسوس گذشته رو خوردن سخت تر و آزار دهنده تر از ساختن آیندست...
شاد باشی خانمی..
فردا شب میبینمت..

سلام
یه ادم با فرهنگ که رو در خونه ی کسی نمینویسه!عزیزم ریشات پرید تو چه سندی داشتی که دوست من پسره حالا هم که حدس بدون سند زدی همه ی ریشای نداشته ات پرید٫مگه دخترا سر کار نمیرن ؟؟!!!!!!!!!!یا نمیتونن ۲ تایی کار کنن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
حالا در هر صورت از راهنماییت ممنون.
بوس
بابای

زهرا یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com/

سلام
وبلاگت قشنگ شده همون رنگی که خیلی دوست داری
من اگر جای دوست بودم از همکارم جدا می‌شدم و به تنهایی کار می‌کردم و یا یه برخورد جدی و قطعی باهاش انجام می‌داد
امیدوارم تو و دوستت موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد