دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

اگه به وجود آب یقین داشته باشم تشنه نمی مونم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ننجون کد بانو سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.snoppy.blogfa.com

من به کم کردن وزن خیلی اهمیت می دم واسه ی همین تو برنامه ی غذاییم:
فقط از غذا های پر از کره و روغن حیوانی و خامه استفاده می کنم
هر وقت اشتهام کم می شه یه سری به فری کثیفه.تین برگر.ماکس برگر یا ایس پک می زنم
برای اطمینان بیشتر ۲۰ روز ۱بار حموم می رم
ناخن هامو ۲ ماه یه بار می گیرم
چون شوهرم موی بلند دوست داره موهام رو نمی زنم
از دامن های کلوش پر چین استفاده می کنم
راستی قبل از غذا یه بیسکوئیت ترکی می خورم
با غذام یه نوشابه ی خانواده می خورم بعدشم یه جعبه شیرینیه تازه

افرین تو به زودی لاغر میشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گیلاس(منظ) سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد!

زهرا-خ چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 05:08 ب.ظ

هر مردی دو زن را دوست دارد؛ یکی زاییده خیال اوست.ودیگری هنوز به دنیا نیامده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد