دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

افتاب

وقتی یه ساعت افتاب بتابه خاطره ی دو هفته بارندگی پیگیر از خاطرم میره.
نظرات 2 + ارسال نظر
جادوگر شهر بز جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.azi-nazi.blogfa.com



به به.... سلام
مهدیه خانوم....خوبی....خوشی.....چه خبر ؟!
آقای همسر چطوره ؟ خوش میگذره....
به سلامتی رفتی سر خونه زندگیه خودت دیگه...
راستی نگفتی چه جوری پسر مردمو گول زدی ...بعدم واسه خودت تورش کردی ؟هان؟؟؟؟
میگما...هر وقت گفتی چه جوری.....منم میگم چه وردی خوندم واسه قبولیم......خب ؟؟!
اخه راستش گفتم شاید بعدنا لازم بشه......ای بابا....چه خبره...؟؟؟ .....
دارم حرف میزنم...
اهای خانوم...
با شمام...چرا هل میدی ؟؟؟
الان میگه......اخ.....آی....اوهه....
مــــــهـــــــــدیـــــــــه......!!!
امان از دست این دخترا.....مجردی تو این دوره و زمونه هم شده مایه عذاب....!!
خب ....باشه بابا.....الان میرم....خانوم محترم...چرا جا میزنی..؟؟؟!!
برو تو صف خانوم.....به همه میرسه ...
هل نده عزیز من...الان میگه .....
خانوما ی دم بخت لطفا موهای همو نکشین....زشته....ارزش نداره....
صلوات بفرستین.....مهدیه جان یه دستی به سر اینا بکش گناه دارن ....
خب من برم تا خون راه نیفتاده.....
اخـــــــــــیــش...نزدیک بود زیر دست و پا له بشم....

مهرت پایدار

سلام عزیزم
قربونت
ایشون هم خوبن
راستی منم قبول شدماااااااا
دیگه احتیاجی به ورد ندارم!!!!!!!!!!
ولی بهت میگم اگه خواستی یه پسر و تور کنی اول که میبینیش سرتو بنداز پایین !!!۱
بعد یه جوری که نفهمه نفستو حبس کن تا صورتت قرمز بشه!!!!!!!!!!!
بعد زیر لب ورد اروم سلام و بگو
پسره کف میکنه میگه عجب دختر نجیبی!!!!!!!!!!!
حالا که جادوش کردی کم کم سرتو بیار بالا و با هنری که داری اسیرش کن!!!!!!!
اینه اصلش!
حالا یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب زود تر برو که نصیحتهای من به همه برسه تا دیگه اینقدر دختر ترشیده با سرعت سیر نور زیاد نشه!!!!!!!!!!!
بای

زهرا شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com/

اما گاهی روزهای پی‌درپی آفتابی نمی‌تونه خاطره‌ی یک ساعت هوای بارونی رو جبران کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد