دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

تولد تولد تولدم مبارک

سلام سلام

خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟

یک خبر خوب: امروز تولدمه(هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا)

تولد تولد تولدم مبارک          مبارک مبارک تولدم مبارک 

تولدمممممممممممممممم مبارکککککککککککککککک

تو صف وایستین،به همتون کیک میدم

نه اول کادوهاتون،چی؟  نیاوردی بدو برو بیار که الان کیک تموم میشه

بدو ،جمعیت زیاده

افرین،حالا خوب شد ،خجالتم ندین دیگه

                           

خب دست بزنین بی ذوق ها،مثلن یه سال بزرگتر شدمااا!!!!!!!

و حالا،حالا چی؟  اون چیه؟

کیک تولدم

خب حالا واسه گرم شدن مجلسمون بذارین یکمی خودمو تکون بدم

حالا بیایکم اینور،یکم اونور

۴تا حرکتم که بیشتر بلد نیستم،خب واسه اینکه دلم نشکنه برام دست بزنین

هوراااااااااااااااااااااا دست دست دست اووووووووووووووووه ااااااااااااااااااااااا اییییییییییییییییی

خب دیگه الان همسایه ها میان میندازنمون بیرون

نظرات 5 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

به به!! سلام خانم بزرگ!! پیر شدی مادر!!
نوه هاتون چطورن؟!!
بذار یک تیریک بگم تا از سرم وا بشه!!!!!
تولدت مبارک!
فردا هم تولد خودمه!!!! دلت بسوزه!
ایشالا ۱۰۰ سال زنده باشی! ولی برای خودم هیچ وقت ۱۰۰ سال عمر از خدا نمیخوام! مختصر مفید رو بیشتر دوست دارم!
این کیک اولیه چقدر خوش مزست!!!
بدو شیرینیشو رد کن !! کادو بدون شیرینی خبری نیست!! محض رضای خدا یه تولد میگرفتی!! من دلم کیک میخواد!
ساکت بابا! چه خبره! همه محل رو گذاشتین رو سرتون!
شاد باشی..

مهسا سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من دیر رسیدم
چقدر جیق جیق کردی دختر
آبرومونو بردی
مثلا بزرگ شدی ؛ خانووم شدی ؛ چقدر ورجه وورجه می کنییییییییییییییی
۱ دقیقه بشین!!!!!!!!
اینقدر انرژی داشتی به منم منتقل شد...حال کردم
خسته شدم بسکه تو هر بلاگی میرم همه ناله می کنن.

بیتا چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام خانومی.. خوبی؟؟ تولدت مبارک.. ببخشید دست خالی اومدم.. ایشالا بعدا جبران می کنم...به من سر بزنید خوشحال می شم ..
موفق باشید و خدانگهدار

زهرا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 03:39 ق.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com/

سلام
بازم تولدت مبارک
کامنت با مزه‌ای برای محمود گذاشتی
هر دومون آپ هستیم
موفق باشی

زهرا-خ یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتووووووولدت مبارک خانومی ایشالا ۱۰۰سال زنده باشی با همسر محترم خوشبختتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. راستی تو چرا اینقدر بیکاری این کارا چیه اخه.....

سلام مرسی
ولی انگار چشمم زدی چون نزدیک به ۱ هته است که نتونستم اپ کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد