دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

رااااااااااااااز

راز هر انچه میخواهی به تو میدهد:شادی٫سلامتی وثروت.          

(باب پراکتر٫فیلسوف٫مولف٫مربی خصوصی)

می توانی هر چیزی دلت بخاهد داشته باشی٫هر کاری میخواهی انجام دهی یا هر انکه دلت می خواهد بشنوی.

(دکتر جوویتل عالم علوم ماوراء الطبیعه٫متخصص بازار یابی و مولف)

تذکر: البته من فکر میکنم این توی ایران صدق نکنه ٫ با این شرایط بد جوی!!!!!!!!!!!

به واسطه ی اگاهی از چگونگی کاربرد راز٫هر اتفاقی می افتد.

(جک کنفیلد مولف٫مربی زندگی و سخنران بر انگیزنده)

تذکر: منظور این یکی چی بوده من نمیدونم برید از خودش بپرسید!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) جمعه 6 مهر 1386 ساعت 03:34 ق.ظ

من که هیچی نفهمیدم!!
ولی بدو بیا وبلاگم کارت دارم!! اون پایینا تو رو کار دارم

زهرا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com/

سلام خانومی
مطلبت ناقص بود
حتما یادم بنداز کاملش رو بهت بگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد