دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

سلااااااااااام

بالاخره اومدم .

 بعد از عمری تونستم یه سری به اینترنت بزنم .اخه هیچ وقت که خونه نیستم وقتی  هم که هستم وقتشو ندارم.تو دانشگاهم که از شانس خوبم هر وقت میرم تو سایت اینترنتش قطع میشه.کامپیوتر خواهرمم که انقدر وضعش خرابه فقط ۵ دقیقه روشن میمونه بعد ریست میشه .

خلاصه اینکه حالا تونستم بیام  زیاد وقت ندارم  چون باید برم  برا دانشگاه تحقیق! کنم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

بــــــا بــــــا فعال! بابا پر کار ! بابا دانشمند! بابا درسخون! بابا خانه دار!!!
میگم به این آقاتون بگو این کامپیوتر خواهرت رو یه چشم بزنه! درست میشه!!!
به کسی نمیگم که چشمش شوره! به عمو جون من رفته!!( هیس)
منتظرم تا فیری بشی...
قربونت خانم محقق
یه دستی هم به سر ما بکش شاید تحقیقامون راه افتاد! طریقه کار با اینترنت رو بلت نیستم!
شاد باشی

قربانت
شما استاد مایی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد