دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

وقت=طلا

ای انسان

وقت

طلا نیست

تو گرانبها ترینی...

در از دست رفتن خویش بیندیشیم تا خویشتن خویش را بیابیم.

تفکر و روش شرقی

نظرات 2 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) جمعه 11 آبان 1386 ساعت 01:54 ق.ظ

کی گفته طلا گرانبها ترینه؟؟!!!
نخیرم! این تناقض داره!
تا الان همیشه وقت طلا بوده!!
تو میتونی بدل باشی!!
آخرش رو نمیفههههمممم!!!!!!
اتفاقا اگه یه وقتا به از دست رفتن فکر کنیم همه ی از دستمون خارج میشه!!!
یه وقتا نباید بهش فکر کنیم تا بتونیم دریابیمش!!!
من زیادی فیلسوف شدم الان!!
خودت چطوری؟؟؟!!!
من خوابم میاد!! میدونی ساعت چنده؟؟؟
بووس
شاد باشی

جادوگر شهر بز پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.azi-nazi.blogfa.com

کجایی تو دختر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد