دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

غم یا شادی؟؟؟؟ مساله این است

امروز٬شاه انجمن دلبران٬یکی است

دلبر اگر هزار بود٬دل٬بر آن یکی ست

گر بهر آن یکی٬دو جهان د اده ام به باد

عیبم مکن !که حاصل هر دو جهان یکی ست

سودائیان عالم پندار را بگوی:

سرمایه کم کنید٬که سود و زیان یکی ست!

خلقی زبان به دعوی عشقش گشاده اند

ای من فدای آن٬دلش با زبان یکی ست!

حافظ بر آستانه ی دولت نهاده سر

دولت در آن سرست که با آستان یکی ست~


خب دوهفته ی پر اتفاق رو پشت سر میذارم که توش دو تا خبر خوب و دوتا خبر بد بوده که البته از نظر من ها ۴ تاش خوفه.

خوب :یکشنبه ی هفته ی گذشته عروسی دختر خاله ی مامانم بود.

بد:همون روز یه پسر ۱۸ ساله که سرطان استخوان داشت فوت کرد که ما توی عروسی فهمیدیم٬

البته از نظر من راحت شد چون دو سال بود که داشت درد میکشید و گناهی هم نداشت.۳ روز قبل هم تولدش بوده

پ.ن.دل من فقط برای خواهرش میسوزه چون هفته ی قبلش عروسیش بود و فقط هم عروسی رو به خاطر داداشش گرفته بود که اخر عمرش شاد باشه٬اصلا انگار این پسر فقط به خاطر عروسی خواهرش تا الان زنده مونده بود!

بد:دقیقا وقتی رفته بودیم مراسم هفت همون پسر با خبر شدیم که پدر بزرگ مادرم فوت کرده٬البته اون هم چند سال بود که مریض بود و۸۹ سالش بود٬خدا بیامرزدش عمرش رو کرده بود با افتخار!

خوب:تا نیم ساعت دیگه دارم میرم عروسی دختر داییم٬خیلی ها میگفتن باید عروسی بهم بخوره ولی چون خیلی به عروسی نزدیک بودیم نمیشد همه چی رو کنسل کنند٬البته اون خیلی ها نمیان ولی خب بالاخره مراسم برگزار میشه

الن فکر کنم عقدشون داره تموم میشه من هنوز اینجام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا...  

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://baran2020.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه . .
. امیدوارم به همه آرزوهای سبزتون برسین .
خوشحال میشم که به منسر بزنید.

رویاهایم را به باد می‌سپارم
تا پرواز کنند
شاید آنها
طعم آسمان را بچشند

طاهره پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.baraneeshgh-67.blogfa.com

مهدیه جان سلام
چطوری؟خوش می گذره؟
اومدم مهمونت شدم تشریف نداشتی گفتم
روی درکلبه ات یادگاری بنویسم...
درکلبه بارونی من هم به روی توبازه
منتظرم بیای تاخاک قدمهاتو فرش زمینم کنم
شادوسبزباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد