دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

شتاب خاطره قلبم را ؛ دنیایم را ؛ هستی ام را آنقدر ورق زد تااز من حتی «من» هم نماند.
یک افق آنسو تر می خواهم برای طلوع.

شهادت امام حسین و یارانش را

به همه ی دل دیدگان

تسلیت عرض می کنم


اینم یه سری تصاویر مستهجن عاشورایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا واقعا این کار ثواب دارد؟؟؟؟و آیا امام حسین راضی به این کار است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظراتتون رو برام بذارید

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام گلم ....
مرسی یادت بود ... آره ۲۸ م تولدمه اما روز تاسوعا بود براش آپ نذاشتم .... ۲۴م تولد علیرضا بود
مرسی بهم سر زدی ....
بازم بیا ... بازم میام

زهرا شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com

سلام
چه عجب شما به روزی
می‌گفتی قربونی کنیم
ولی واقعا عکسهای زشتی گذاشتی
من هم به روزم

zahra شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

وحشت ناکه اینا چیه گذاشتی.
.شنیده بودم ولی ندیده بودم!!!

مصطفی شوهانی جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.shoohane.blogfa.com

سلام دوست عزیز از وبلاگ خودت دیدن کردم وبلاگ عالی هستش
در باره قمه میخوام چند اشاره ای دشته باشیم ریختن خون در راه اسلام و ائمه اطهار اشکالی ندارد قمه در واقع از نسهای گزشته به به ما رسیده این قمه یک داستان و روایتی داره میخوام برات تعریف کنم اگه هم دروغه باور نکن ولی باید جواب پس بدی
وقتی یک شب که اصحاب امام حسین بیش از ۷۲ نفر بودن جمع شده بودندکه به خلافت عمر ابن سعد و به جنگ لشکر بنی امیه برون امام حسین نگاهی به بعضی از لشکرش انداخت دید بعضی از انها چهره ای برگشتن میخواهن امام درخطاب فرمود ما همه در اینجا جمع شده ایم که در یک مسیری به نام شهادت در راه اسلام و دین برویم.
اگر بعضی از شما میخواهند به دیارخود و خانواده برگرددمیتواند ولی من به اینهایی که برگردندبشارت میدهم که بهشت بر انها گشوده میشود و شهداءدر راه اسلام حساب میشوند بلکه با خانواده انها و بعضی از انها با امام حسین خداحافظی کردند و رفتند.
یا ران امام در کربلا۷۲ نفر شدند در را ه خبر به عمر ابن سعد رسید که بعضی از یاران امام حسین به دیار خودو خانواده برگشتن عمر به یارانش دستور داد که هرکه که از.
ابن علی به دیار خود برگشته انها را با خانواده بگشن یاران عمر از دستور پیروی کردن و انهابا خانواده به شهادت رساندن بعضی از انها شناسایی نشدندبعد از شهادت امام حسین ویارانش در کربلا انها به کربلا رفتند و دیدن که اجساد طاهره یاران امام حسین به زمین افتاده بودند و حریم امام حسین را برده بودن و کار از کار گذشته بودانها به یک دیگر نگاه کردن و شمشیراشنودر اوردن و از ندامت به سر خود ضرباتی میزدن که خودرا اغشته به خون شدند از همان گذشته بود که به نسلهایمان رسید در واقع امام حسین روح و جسمم راه فدای او میکنم

عزیزم ممنون از اینکه به این دقت وبمو خوندی ولی باید بگم اگه این مردم به نیابت از اون یارای نیمه راه امام این کار رو میکنن بچه های کوچیک چه گناهی کردن که بابا شون با قمه می زنه تو سرشون اونا که هنوز عقلشون به این چیزا نمی رسه که بخوان تصمیم بگیرن که ایا امام رو تنها بذارن یا نه
ولی در کل این کار اشتباه و اسیب رسوندن به خود ه ٬که در اسلام منع شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد