دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

طواف یک قاصدک!

قاصدک ذهنم را از بوته امید جدا کرده و با کوله باری از آرزوهای نارس به سوی تو پرواز می دهم ، تا به جای من به دور خانه 4گوشه ات طواف کند .



یادش بخیر......



یادش بخیر زمانی که با پاهایی که از شدت گردیدن ، نای رفتن نداشتند ، به دور خانه ات می گردیدم و آنچنان زلال شده بودم که برای تک تک موجودات جهان دعا می کردم .



یادش بخیر زمانی که ( یا حنان ) ، ( یا منان گویان ) برای برآورده شدن تمام خواسته ها و آرزوهایم از تو ضمانت می گرفتم و تمام امید و آرزویم را در دستانم جمع کرده و با ندای الله اکبر به سوی تو پرواز می دادم .



چه زیبا بود لحظاتی که مستجاب الدعوه شده بودم و تو با سرعت نور دستور برآورده شدن دعاهایم را به کائنات می دادی .



یادش بخیر زمانی که حتی کبوتران با لبای سفید احرامشان ، با من طواف می کردند و به من می فهماندی که در اینجا ، عقل مجوز ورود نیست بلکه برای ورود دعوتنامه لازم است و هیچ کس بی دعوت نمی تواند وارد شود .



یادش بخیر زمانی که روبه روی در خانه ات به انتظار می نشستم تا شاید که گشایشی صورت گیرد و صاحبخانه ثروتمند ، دست این گدای مسکین را گرفته و به راهی هدایت کند که در آن جز سعادت چیزی نیست .



سرایت کهربایی بود که قلب آهنی مرا به سوی خود می کشید و من هرچه سعی می کردم ، نمی توانستم از مغناطیسی که در آن گرفتار شده بودم ، دل بکنم .



یادش بخیر زمانی که .............

............................................

مگر می شود که یادم برود .

............................................

ای قاصدک ، با تو ام ...هان ....رفتی آنجا مرا یادت نرود...با تو ام هان .... از طرف من بگو :



ای سرزمین فرشتگان ، قبل از اینکه قلبم از اشتیاق دیدار تو از ضربان نیفتاده ، مرا دوباره به سوی خود بخوان.

نظرات 2 + ارسال نظر
سبله جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

۱.اسم من قلمبه نیست.
۲.قالبت خیلی قشنگه!
۳.من آپم یه سری به من زن.
۴.گود بای.

طاهره شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://baraneeshgh-67.blogfa.com

مهدیه جان سلام
کجایی بابا کم پیدایییی؟!
می بینم که توام دیگه زدی تو خطای دیگه!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد