دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

غربت

دلم خوش است به گل های باغ قالی ها 

که چشم باران دارم ز خشکسالی ها 

 

به باد حادثه بالم اگر شکست٬چه باک! 

خوشا پریدن با این شکسته بالی ها! 

 

چه غربتی است٬عزیزان من کجا رفتند؟ 

تمام دور و برم پر ز جای خالی ها 

 

زلال بود و روان رود رو به دریایم 

همین که ماندم مرداب شد زلالی ها 

 

خیال غرق شدن در نگاه ژرف تو بود  

که دل زدیم به دریای بی خیالی ها 

 

قیصر امین پور 

 

 

]

نظرات 1 + ارسال نظر
del khan سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

when i was reading your poem I think you wrote it , because it was very beautiful but when I saw gheisare amin poor in below of your text I belive thet you can read better that it.
imposible is noting...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد