دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

تنهایی و مرگ

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگرنمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم

وچه سخت است

تنها متولد شدن                           

مثل تنها زندگی کردن است                  

مثل تنها مردن است    

                                                                                            دکتر علی شریعتی

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلاس شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

:دی
حالا شریعتی اینو گفت!!
تو برای کی نوشتی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد