دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

چقدر ساده است پر از نیاز بودن...

شب‌بوى مست‌ باغ
از  رایحه خوش حضورت مست مستم
نمیدانم چه هستم ، نیستم ، یا که هستم
خدایا قلب ما را طاقتى نیست
چه گویم
زدست عشق من باز هم دلشکسته‌ام
   رنج است ؛ ولى زیباست ... 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کارو یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.karoads.com

با سلام به شما دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری می خواستم به عنوان یک کارشناس نظر و پیشنهاد شما را در مورد وب سایت خود بدانم. در صورت تمایل وب سایت من را لینک کنید با تشکر مرجع نیازمندیهای کارو www.karoads.com

محبوبه دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام گلم ...
مرسی یه سری به ما زدی و کلی انرژی دادی خانوم گل ...
دلم برات یه ذره شده ....
خونمون یکم دور هست اما یه سری به ما بزنین ...
خوش باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد