دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

جان جانان

من اگر جان به فدای تو نکردم چه کنم؟ 

همره دل به وصالت نرسیدم چه کنم؟ 

زاهدان راه خدا و عاقلان راه ادب 

من اگر جز ره عشق راه سپردم چه کنم؟ 

هر شب و روز سرا پا همه گوشم همه سمع 

من اگر صوت تو هرگز نشنیدمچه کنم؟ 

شود آیا که نشانی سر راهم بنهی 

من اگر از خود تو راه نپرسم چه کنم؟ 

 

امیر مشرف 

تیر ۸۵

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://mhi.blogsky.com

جهان را ما نه آنچنان که وافعا هست می بینیم... جهان را ما آنچنان که واقعا هستیم می بینیم...

سلام مهدیه جان "جان جانان" .... شعر زیبایی است
و عنوان خیلی زیبا انتخاب کردی .. فکر کنم از شعر خوشتون میاد
اگر بله پس به ویبلاگ من سر بزن اگر خوشت آمد تبادل لینک میکنیم
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد