دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

بودن یا نبودن

همیشه با خودم می گفتم من چقدر بد شانسم که پدر بزرگام یکی پس از دیگری نا بینا شدن و من نتونستم لذت داشتن پدر برگ رو به طور کامل ببرم . 

اما امسال که دیگه هیچ کدوم از پدر بزرگام نبودن و حتی مادر بزرگم هم نبود که روز اول عید برم ببینمشون واقعا حسرت اون روزا رو خوردم! 

واقعا بودن بزرگ تر ها به هر طریقی حتی نا بینا بهتر از نبودنشونه و یه انسجام و شیرینی خاصی به خانواده می ده! 

چقدر دلم براشون تنگ شده! 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالله حقدوست جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir

[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
با سلام خدمت دوستان عزیز؛
با مطالب جدید؛ «حرز "شرف شمس"»(دعای مخصوص روز 19 فروردین برای روی انگشتر)[گل] [گل] و «احادیث بسیار زیبای هفته بیست ویکم» [گل] [گل] و «معنای "ولیّ" در "حدیث غدیر"» [گل] [گل] در خدمت شما هستم.
منتظر حضور سبز شما عزیزان هستم.
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]

زهرا یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.thornbird89.blogfa.com

الهی...
چه احساس تلخی
می گم این امیر آقا هم شاعر بود و ما نمی دونستیم؟؟!!
حالا این شعر رو برا کی گفته؟!!!!!!!!!(;

برا من دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد