دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

من از مردن نمی ترسم

من از مردن نمی ترسم                    هراس از زندگی دارم 

که هر روزش مثه دیروز                     از این تکرار بیزارم 

من از مردن نمی ترسم                   که هر چی باشه یکباره 

هراس از زندگی دارم                      که دردش پر ز تکراره 

 

اگه زندگی همینه                           آره من عاشق مرگم 

می خوام از شاخه بیفته                 دونه ی آخر برگم 

زنذگی مثل یه داسه                      آدما مثل درختن 

ظریفاشون زود می میرن                دیرتر اونا که سختن 

 

این دیگه دست آدم نیست             زورکی میاد به دنیا 

به خودش میاد می بینه                افتاده تو قعر دریا 

کسی از ما نمی پرسه                 دنیا اومدن به زوره 

یکی سالمه یکی نه                     یکی افلیج؛یکی کوره 

به خودش میاد یه وقت که             واسه برگشت خیلی دیره 

می کنه جون روزی صد بار            روزی صد دفعه می میره  

نظرات 2 + ارسال نظر
عیسی سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 11:09 ب.ظ http://epiran.blogfa.com/

قشنگ بود
از کیه ؟

عشق جمعه 1 آبان 1388 ساعت 05:29 ق.ظ http://emha.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگ و خوبی داری
ما هم یک وبلاگ جدید و کمی تا قسمتی متفاوت داریم
حتما به ما سر بزن و نظر بده و اگر دوست داشتی مشارکت کن
emha.blogfa.com
خوشحال میشیم ما رو لینک کنی
اگه ما رو لینک دادی یه نظر خصوصی بفرست تا ما هم لینکت بدیم

ای که دستت می رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد