دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

ماجرای .... بدبینی و کنجکاوی خانواده شوهر

خداوندا ، خدایا ، بار الها                          پریشب رفته بودم پیش آنها

همان ها که مرا دیوانه کردند                    همان ها که همیشه سرد سردند

کنار همسر خوبم نشستم                      کمی خندیدم و گفتم که هستم!

چو دیدم هیچ کس من را نبیند                 کسی گل های لبخندم نچیند

منم پر رو شدم ، در موقع شام                 نرفتم که بیارم کوزه و جام

همش مادرشوهر دولاّ  و دولاّ                    میاورد ظرف و بشقاب رو واسه ما

خلاصه شام رو خوردیم و شدیم سیر          دریغا یک نفر ، داغون و درگیر

تا رفتم دست نازم رو بشویم                     دیدم مادر می گه :چیزی  بگویم؟

درون گوش همسر پچ و پچ بود                   منم رفتم سراغ همسرم زود

به او گفتم:" اگر حرفی ست پنهان             منم می رم بالا صحبت کن آسان

که شاید مادرت خواهد که با تو                  بخندد و بگوید قصه با تو

ولی در پیش من او شرم دارد                    برم جانم ؟ بگو زودی میاید..."

به من گفت :" نه عزیزم یک سوالی             فقط از من بپرسید او مجالی"

ز من پرسید :" کی بچه میاری ؟               نوه می خوام عزیزم وقت نداری؟" 

 

 

البته این شعر خودم نیست! گرچه ما هم کم از این نداریم!!!!!!! 

خوشم اومد گذاشتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد