دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

ای قشنگ ترین ترانه

ای قشنگ ترین ترانه

نغمه زیبای فریاد

بی تو زندونی خیشم 

با تو از من بودن آزاد

***

ای که ساییه بهاری

روسرم تو سایه بون باش

بادل شکسته من

تو بمون ومهربون باش

***

ت� مثل کبوترایی

مثل رویاهای دوری

تو خود ترانه عشق

واسه من سنگ صبوری

***

توی دفترای مشقم

تو دوخط خاطره هستی

روغرور من نشستی

بغض سرخم رو شکستی

***

با تو باز دوباره دنیا

رنگ خوشبختی میگیره

بوته یاس تو گلدون 

باز دوباره جون میگیره 

***

با تو همرنگ بهارم

یه سبد آرزو دارم

بی تو اما یه کویرم

یه کویرم شوره زارم

                                 م.مهتاب 

نظرات 3 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 09:33 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام مهدیه جون
خوبی؟
چه عجب هم اسم خودم رو تو این وبلاگا پیدا کردم
اسم منم مهدیه است اما بابام مدی صدام میکنه...معروف شدم به مدی..دیگه همه حتی خوابالو مدی صدام میکنه
به وبلاگ منم سر بزن
خوشحال میشم

دختر بندر شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

سلام شعر خیلی قشنگی بود ...
کار خودت بود ؟

مهدیه یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام مهدیه خانوم شعری که نوشتی قشنگ بود موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد