دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

رفیق

اگر میشدرفیقی یافت می گفتم ، تمام دردهایم را

ومی گفتم که اینجا ابرها پیوسته میبارند

اشکی نیست دیگر همه خون در گلو دارند

در اینجا هرکسی با کوله باری از شرارتهای خاموشش کمین دارد

وشاید کژدمی را در کنار سفره خود همنشین دارد

که دیگر باد را هم

توانای گذر زین دخمه های سردو تاریک وحراس انگیز نیست

براستی باعث این روزگاران ملال انگیز کیست

اگر میشد رفیقی یافت میگفتم

ومی گفتم که در اینجا نسیب مردمان پیوسته تاریکیست

وروزیشان دگر جز آه سوزان نیست

وسخت است این که ما باور کنیم

عشق نیست ، ماه نیست

دگر حتی صدای خس خس یک آه نیست

اگر میشد رفیقی یافت میگفتم

                                                   م.مهتاب

                                                       ۱۳۸۳   

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.Tanhaee.TK

سلام وبلاگ قشنگی داری
دوست عزیز
اگه تا حالا از وبلاگت درآمد نداشتی من میخواهم با کمک هم در آمد داشته باشیم
واسه این کار اول در یک سیستم تبلیغاتی کلیکی ثبت نام کن
بعد بیا سایت من به من یه پیام بده که ثبت نام کردی
www.Hothit.ir
وبعد هم ادامه ماجرا رو بهت بگم

دخت بندر سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://dokhtebander.blogfa.com

خیلی زیبا بود
یه جورایی حرف دل بود
ممنون و موفق باشی ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://acme.blogsky.com

سلام مرسی
دوباره بیا خوشحال میشم
مطالبت جالبه

عاطفه دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام گل نازم بسیار شعر جالبی بود حرف دلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد