دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

ساده است

 

 

3mmlht70n83c8pjw20ca.gif

 

ساده است نوازش سگی ولگرد

شاهد آن بودن که چگونه زیر غلتکی می رود

وگفتن که

 سگ من نبود

 

ساده است ستایش گلی

چیدن

و از یاد بردن

که گلدان را آب باید داد

 

ساده است بهره جویی از انسانی

دوست داشتنش بی احساس عشقی

اورا به خود وانهادن وگفتن

که دیگر نمی شناسمش

 

ساده است لغزشهای خورا شناختن

با دیگران زیستن،به حساب ایشان

وگفتن که

 من این چنینم

 

ساده است که چگونه می زید؟

باری زیستن سخت ساده است

وپیچیده نیز هم

 

اثرمارگوت بیگل

 

ترجمه احمد شاملو

نظرات 1 + ارسال نظر
نوین دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست خوبم .وبلاگ قشنگی دارین.خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم .من رو میتونید با اسم شهریار لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد