دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

فقر

فقر ، گرسنگی نیست ، عریانی هم نیست ...... فقر ، چیزی را " نداشتن " است ، ولی ، آن چیز پول نیست ..... طلا و غذا نیست ....... فقر ، همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفتهء یک کتابفروشی می نشیند ...... فقر ، کتیبهء سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند ..... فقر ، پوست موزی است که از پنجره یک اتومبی...ل به خیابان انداخته میشود ..... فقر ، همه جا سر میکشد ........ فقر ، شب را " بی غذا " سر کردن نیست .. فقر ، روز را " بی اندیشه" سر کردن است 

 

 دکتر شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
امید فیکس چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.store-vpn.dxd.ir

سلام عزیز ، وبت حرف نداره ، میخواستم یه چی بگم شاخ دراری

وی پی ان میدوی چیه؟ خیلی باحاله

فروش ویژه ی وی پی ان تو وب من با ارزون ترین قیمت فقط 2 تومان

24 ساعت پشتیبانی

حالا بیا تو وبم وی پی انو بشناس ، تورو خدا بیایا

-------------------------------------------------------------------

جهت تبادل لینک مارو با اسم *فروشگاه ارزونی vpn* و خبر بدید با چه اسمی
لینکتون کنم؟
فعلا

نوین پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست خوبم.منم شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد