دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

عید غدیر

مولای من علی جان

آرزو داشتم از همان اول ، اذان عشق تو  را در گوشم زمزمه کرده بودند

ای کاش از ابتدا مرا برای تو نذر کرده بودند ، دوست داشتم با نام نامی تو زبان باز می کردم

ای کاش مهد کودکم ، مهد آشنایی با تو بود

کاش در کلاس اول ، آموزگارم الفبای عشق تو را برایم هجی می کرد

در دوران راهنمایی ، در کلاس تاریخ، کسی مرا با تاریخ مظلومیت تو آشنا نساخت

دریغ که در دوران دبیرستان ، در کلاس ادبیات ، آداب ادب ورزی به ساحت مقدس تو را گوش زد نکردند

چرا موضوع انشای ما به جای علم بهتر است یا ثروت ، روش های جلب رضایت تو نبود ؟ مگر نه بی تو نه علم خوب است نه ثروت!؟

کاش در کنار زبان بیگانه زبان گفتگو با تو را به ما می آموختند

وقتی برای کنکور درس میخواندم ، کسی مرا برای ثبت نام در دانشگاه معرفت و محبت تو و فرزندانت تشویق نکرد

مولای من در دانشگاه هم کسی برایم از تو سخن نگفت ! پرچمی به نام تو افراشته نبود ،کسی به سوی تو دعوت نمیکرد؛ هیچ استادی اوصاف تو را برایم بازگو نکرد . کارکرد دروس معارف و تاریخ اسلامی جبران کسری معدل دانشجویان بود ! نه اینکه از نماز جماعت و مسابقات قرآن و نهج البلاغه و ... خبری نباشد ؛ کم و بیش یافت میشد ؛ اما در همین عرصه ها نیز تو سهمی نداشتی و غریب و مظلوم و از یاد رفته  بودی

مولای من

ملتمسانه تقاضا دارم از این پس مرا رها نکنی و دستم را بگیری

 

 

روز غدیر حاضران با امام زمانشان بیعت کردند یا بیعت شکنی ...؟؟

ای صاحب کل یوم

در آن روزگار نبودم ، اما آیا در روزگار غیبت مولایم هر صبح با او بیعت میکنم یا نه ...؟؟

ایا به یاد دارم که او مرا می بیند...؟؟

سخنم را میشنود...؟؟

و روز و شب دعایم می کند..؟؟

یا من در جواب همه ی محبتهای او فقط دل او را می شکنم ...؟؟

مهربان مولای من ، مهدی جان

دست بیعت مرا بپذیر 

که تو نور غدیری و وارث پیام آن

ولایت تو تنها پناهگاه حصین من است و ظهورت پایان تمامی آرزوهایم

و یادم باشد که غدیر چشمه ایست که تا پایان هستی خواهد جوشید 

 

عید غدیر مبارک 

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com/

سلام
خسته نباشی
خیلی زیبا مینویسی. لذت بردم

مسافر سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://salammohajer.blogfa.com

واااااااااااای خیلی زیبا بوود دوست گرامی /از باشگاه آمدم اینجا/
واقعا زیبا بوود و عیدت مبارک/
راستی تو گوشمون اذان گفتن زیاد هم نگران نباشیم ؛خنده؛ شوخی کردما میدونم حرف دلت چی بوود /

samira پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

hi.eydeton mobarak.b manam sar bezan.doste saede

mohamad یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://ka2sms.blogfa.com

salam mahdiye khanom
ghashang bud vali dir b dir up mikoni
movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد