دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

دل نگار

تو دلم خیلی چیزاست که به هیچ کس نمی تونم بگم حتی تو !!!

سال نو مبارک

برایت از طلا تختی، 

مسیری رو به خوشبختی، 

برایت عمر نوحی، 

وقار همچو کوهی را، 

برایت صبر ایوبی، 

حیاتی مملو از خوبی، 

برایت شاد بودن را، 

فقط آزاد بودن را، 

رفاقت را، 

صداقت را، 

محبت را دعا کردم 

 

 

 

 خدایا در آستانه ی سال نو به ما خوشنامی کورش، دلسوزی داریوش، دادگری انوشیروان، قدرت شاه عباس، لیاقت امیر کبیر، دانایی مصدق، ثروت رفسنجانی، عمر جنتی و بی خیالی احمدی نژاد را عطا کن. 

 

 

 

 

 

سال نو بر همه مبارک! 

 

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 01:42 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام مهدیه خانم
خوبین؟
سال نو رو تبریک می گم خدمتتون ..
کاش یکی هم بود برای ما اینجوری دعا می کرد .. دلم خواست

شمشیر رو از رو بستین خانم .. من نمیدونم این سعیده و مونا چی گفتن که شما ما رو با نظراتتون مستفیض کردین .. ممنون

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد